Tuesday 5 June 2018

DAYA TAHAN BADAN SEMAKIN BAIK, KURANG DAH SELSEMA DAN BATUK

Assalamualaikum...

Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

DAYA TAHAN BADAN SEMAKIN BAIK, KURANG DAH SELSEMA DAN BATUK
==========================================================

Assalamualaikum. Salam Ramadhan.

Ok hari ni tiba masa untuk sharing.

Saya Aini tinggal kat Puchong.

Saya adalah masalah daya tahan badan. Orang selsema, batuk sikit mesti saya pun akan berjangkit. Pastu demam. Senang sangat. Tambah-tambah lagi bila bekerja dalam persekitaran yang ber'aircond'. Lagilah cepat berjangkit.

Sekarang saya berada di Madinah. Kat sini lagilah. Dengan cuaca di luar yang panas, masuk dalam bangunan, sejuk pulak.

Kalau solat tu, sebelah kiri, sebelah kanan, ada jek yang batuk dan selsema. Tambah-tambah sekarang ni bulan puasa.

Sebelum berlepas, saya dah bersedia dengan vitamin C saya. Alhamdulillah setakat tisu hanya diguna untuk lap ayaq mata saja. Takpon ayaq hidung sebab sambal belacan pedas sangat.

Alhamdulillah. Dengan vitamin C Shaklee saya boleh fokus ibadah. Tak takut lagi nak duduk sebelah orang negara entah mana-mana.

Tak dapat solat pon terhegeh-hegeh jugak nak ke masjid. Dok kat luar dataran pon tak apa.


----------
Alhamdulillah... Hebat kan?

Jika anda juga ingin mencuba produk ini, jom hubungi talian di bawah, InshaAllah kami akan membantu anda.
Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment