Thursday 21 June 2018

Carotomax Dan Vitamin C, Mengurangkan Rabun Dan Silau

Assalamualaikum...

Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.
 
RABUN JAUH DAN SILAU MATA SEMAKIN BERKURANGAN
================================================
 
Assalammualaikum dan selamat hari Raya... 
Saya etty dari Melaka berusia 21 tahun.  Hari ini etty nak share pasal carotomax dan vitamin C.  Etty mengamalkan carotomax dan vitamin C dari tahun 2017. Etty mempunyai masalah mata rabun jauh dan masalah silau mata.  Start saya menggunakan cermin mata dari zaman sekolah darjah enam hingga tingkatan enam.
Saya sebagai student sentiasa membaca buku dan study di waktu malam dan melakukan assingment menggunakan komputer.  Jika dikirakan, di rumah saya mempunyai koleksi cermin mata yang bnyak dari mula pakai hingga sekarang.  Setiap tahun power cermin mata akan bertambah dan pasti akan membeli bingkai dan cermin mata baharu jika patah. 
Semenjak itu,  kakak saya menyarankan saya memakan vitamin C dan carotomax yang menjual suplemen Shaklee. 
Kini dan selamanya saya tidak perlu lagi membeli cermin mata baharu dengan hanya memakan vitamin c dan carotomax. Hasilnya, saya dapat mengurangkan masalah rabun mata dan silau di mata saya..  Terima kasih shaklee..

Etty - Masalah Rabun dan Silau

-----------
Alhamdulillah...Hebat kan?

Jika anda juga ingin mencuba produk ini, jom hubungi talian di bawah, InshaAllah kami akan membantu anda.
Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment