Monday 7 May 2018

Shaklee Effect - Vitamin C

Assalamualaikum...

Shaklee effect hasil dari pengambilan Vitamin C Shaklee. Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

AMALKAN  VITAMIN C JERAWAT SEGAN NAK TUMBUH
==============================================

Esma Nafisah Ismail - Kesan Vitamin C

Kisah Shaklee saya bermula bila muka saya breakout lepas saya guna produk timbang kilo yang fames. 😭😭

Tak perlulah saya mention jenama ape. Sebab kita pon sekarang dah educate untuk pilih produk skincare terbaik.

Masa muka hancusss time lagi seminggu nak kawin 😣. Saya redha je masa kawin jerawat melata di muka. Ya Allah ! Malunya!! Pengantin muka buruk!! Sedih.

Tapi fikir alah, masa kawin nanti makeup la bagi tebal sikit.

Problem Solved 😜

Masa make up cantik la kan, masa tak make up? Uii menakutkan !! Korang janganlaaa guna produk pelik-pelik.

Problem datang bila husband selalu bagi suggestion untuk buat rawatan muka. Masa tu rasa down. Sebab husband tegur. Dia dah benci aku kah? Dia meluat tengok muka jerawat aku kan? Masa tu tengah hamil. So Emosi memang tak stabil πŸ˜–

Lagi tak Stabil emosi bila Saya kehilangan anak masa kandungan 9 bulan 5 Hari. Masa berpantang tu saya selalu scroll FB 24jam. Sebab tak ada anak nak jaga memang ber'facebook' je la . Masa tu saya terbaca pasal shaklee di FB

Saya terus beli Vitamin C masa tu. Sebab sejenis tamak nak cantik πŸ€ͺ, Saya ambil Vitamin C setiap 5 jam. So, Sehari 4 kali saya consume Vitamin C. Sebulan amalkan. Jerawat tak naik dah. Happy sangat. 😍😍😍

Saya terus register ahli dan tambah ESP. My Favorite Suppliment. Bekas jerawat yang memenuhi ruang muka kini pudar. Baru setong ambil. Dan kulit muka saya feloless gilos. (puji diri). πŸ‘ΈπŸ»πŸ‘ΈπŸ»πŸ‘ΈπŸ»

Sekarang, masih ambil Vitamin C 4 kali sehari + ESP tiap kali breakfast. Memang tak akan sesekali tinggal routine ni. Dah jadi kewajipan. 🀩

 Selain jaga rutin skincare, Suplimen untuk cantik saya tak tinggal walau sehari.

Bila muka dah cantik. Tak kan nak tinggalkan Shaklee kan? Untung sangat kita semua jumpa Shaklee ❤

I love Shaklee. Terima Kasih Shaklee buat husband tengok mata tak berkelip. hihi 😚

Sekarang saya tengah TTC + tengah fight untuk SV πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻. Doakan saya SV bulan ni dan dapat mengandung kembali dengan set hamil Shaklee

Yang ikhlas dan Cantik 😝
Esma Nafisah Ismail

-----------

Alhamdulillah, asbab penggunaan produk Shaklee beliau mendapat kesan yang positif. 

Hebat kan?

Jika anda menghadapi masalah yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.

Talian Perhubungan

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment