Saturday 5 May 2018

Shaklee Effect - Vitamin C Vitamin Cantik

Assalamualaikum...

Lagi Shaklee Effect dari sideline saya yang dikingsikan di dalam group bisnes kami. Jemput ikuti kisah bagaimana beliau boleh cantik dengan Shaklee.

VITAMIN C VITAMIN CANTIK 😱
==========================

Sebelum tu kenalkan saya : norazzuwa shaari
Nama fb: nora azzuwa
Pekerjaan : kerani
Asal : kedah
Umur : 31 tahun
Upline : shafawati



Keterujaan saya bersama shaklee ialah dengan alfalfa

Ada suatu hari tu saya join rombongan di tempat kerja ke kL. Masa dalam perjalanan tu adalah mmber sebelah tengah ambik alfalfa. Saya tanya laa ubat apa tu.. Katanya ubat kuat.. Apa lagi saya pon mntak laa.. Nak rasa..

Alhamdudillah saya cuba 2 biji aje..tapi memang terasa kuat bejalan sungguh..

Bayangkan dekat KL kami jelajah sogo 2,3 kali naik turun..lepastu jalan lagi dekat jalan TAR. Mana ada  aje port bas behenti semua kami turun..last sekali kami singgah ikea. Ya allah sana lagi besar kna jalan dah malam dah masa tu.

Dalam masa sehari perjalanan tu ramai la pakat merungut sakit kaki..minta minyak laa nak urut.. Alahamdudillah masa tu kami bertiga yang amik alfalfa tadi relax aje xda rasa sengal pape.

Rentetan dari peristiwa tu mula laa saya cari agen shaklee kat fb. Dan terjumpa laa fb kak shafawati. Tapi masa tu saya xbeli alfalfa. Saya beli vit c. Sebab apa?. Katanya vit c ni vitamin cantik.. Kebetulan masa tu saya tgh merancang nak kawin..so mmg vit c la pilihn utama.😉

Masa first rasa vit c saya suka rasa dia..unik..sblm ni vit c kat pasaran yang pnah rasa semua manis².

Kemudian saya dah mula perasan yang saya dah jarang dapat selsema..kalau sebelum ni panadol solabel tu mmg sll beli.

Kalau kna selsema sekalipon..ambil vit c trus rasa kering aje hidung.. 

Sampai sekarang vit c tetap jadi vitamin utama saya sejak setahun yg lalu.🙂

Sekian terima kasih.

Nora

--------------
Alhamdulillah...
Hebat kan?
Jika anda menghadapi masalah yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.

Talian Perhubungan

http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian... 

No comments:

Post a Comment