Sunday 20 May 2018

HADIAH VIVIX UNTUK MAK, MAK SEMAKIN SIHAT, ANAK BAHAGIA

Assalamualaikum...

Kali ini Shaklee Effect akan menceritakan bagaimana seorang anak yang sanggup berbelanja wang untuk memberikan kesihatan yang baik untuk ibu tersayang. Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

HADIAH VIVIX UNTUK MAK, MAK SEMAKIN SIHAT, ANAK BAHAGIA
=====================================================

Assalamualaikum semua 😊✨
Selamat berhujung minggu. Pagi ni giliran saya untuk share Shaklee Effect.

Saya Nur Fitrah Binti Amirudin dari Sg besi. Boleh panggil Fitrah 

KESIHATAN MAK MENINGKAT CONSUME VIVIX

Saya dah lama aim Vivix ni untuk mak saya, sebab mak saya selalu mengadu lenguh dan sakit tangan dan kaki. Anak mana jee lah yang suka tengok bila mak dia sakit kan. Lagi2 bila berjalan lama sikit macam pergi pasar ke, bila balik rumah memang kami atau ayah akan urut kaki mak.

Alhamdulillah, diberikan rezeki lebih sikit sebab dah start kerja sebagai SL1M Trainee dekat KL Sentral, sebelum ni masih belajar. Bulan tu beli mak Vivix dan suruh mak consume Vivix betul2. Sebab Vivix ni mempunyai pelbagai khasiat dan sangat berkesan untuk diamalkan, mak saya pun eksaited sebab saya dah lama cakap pasal Vivix ni tapi belum berkesempatan untuk beli. 

Alhamdulillah, dalam 2 minggu consume Vivix,  mak cakap kaki dan tangan dia tak lenguh macam sebelum ni dah. Muka mak saya pun makin licin dan berseri selepas amalkan Vivix, badan pun lebih bertenaga, yang paling penting mak siap cakap dkt saya ‘lepas ni boleh ajak ayah kamu jogging balik’, sebab dah lama tinggal. Ayah pun nampak kesannya dan siap nak promote dekat kawan2 dia sebab nampak kesan yang positif dekat mak. Syukur, Alhamdulillah. 

Harga Vivix tidak lah semahal yang kita sangka, jika dibandingkan dengan nilai kesihatan insan yang kita sayang. 

Sekian untuk Shaklee Effect saya, semoga bermanfaat 😊✨

#ShakleeEffect
#Vivix

Fitrah bersama ibu tersayang

-----------

Alhamdulillah, asbab pengambilan Vivix, kesihatan mak beliau bertambah baik, semuanya dengan izin Allah.

Hebat kan?

Jika anda juga ingin merasai kesan yang sama, jom hubungi talian di bawah, untuk berkongsi cerita dan hal-hal berkaitan dengan produk Shaklee, InshaAllah kami akan membantu anda.

Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment