Wednesday 23 May 2018

TIADA LAGI MASALAH KEJANG AKIBAT KUAT BERSUKAN

Assalamualaikum...

Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

TIADA LAGI MASALAH KEJANG AKIBAT KUAT BERSUKAN
============================================
Bukan sekadar kalsium
As salam, selamat thari.
Nama saya Nor Azlinda Abdul Razak, berasal dr kemaman trg. Umur 38 Tahun.. Sebulan lagi nak masuk 39.
Anak 4 org. umur antara 4- 17 tahun.

Saya start makan shaklee pada tahun 2012. Masa berpantang anak ketiga. Masa tu, ambik shaklee sebab nak cuba set berpantang dan menyusu.

Sebenarnya banyak shaklee effect yg saya dapat bila consume shaklee.

Tapi hari ni saya share pasal ostematrik. Maaf kalau sharing saya ni panjang sikit.

Masa saya bekerja dia syarikat oil n gas dulu, saya adalah salah sorang staff yang actif dalam sukan. Saya wakil company untuk netball, bowling, volleyball, futsal. Boleh dikatakan key player utk semua game.

2 minggu insentive training, memang hardcore punya training... Saya start tahun 2007.
Petang turun training, pagi esok saya nak bangun pagi, mesti rasa nak merangkak ke bilik air.. Sakit2 badan.. Sakit kaki dan sakit kepala kalau training tengah panas. Saya selalu standby panadol setiap hari. sebelum training saya telan 2 biji, petang saya telan lagi 2 biji.

Tapi pada tahun 2012, selepas saya kenal ostematrik, saya dah tak ambik panadol lagi..

Bila training, saya ambik 4 biji oste. Esok bangun segar bugar. Tak ada dah cramp2 kaki atau sakit2 otot seperti tahun sebelumnya. Malah semakin rajin dan bersemangat.

Suami saya pun ahli sukan juga.
Musim sukan kami kena training bowling 8-10 game sehari. Memang akan menyebabkan cramp kaki dan tangan. Dan saya juga berikan suami ostematrik untuk training dan game.

Anak2 saya pun aktif dalam sukan. Anak lelaki saya terlibat dalam sukan rugbi, bola sepak dan pertandingan tarian.
Ketika training, lutut dia injured.
Tak ada patah. Cikgu tarian dah risau sebab pertandingan dah dekat. Cikgu bola suruh rehat sbb tinggal seminggu perlawanan.
Doktor nak berikan pil tahan sakit. Tp saya bgtahu doktor, saya akan berikan ostematrix shaklee. 2 hari dah ok. Dan teruskan latihan lagi.
Dia bgtahu dia makan ostematrix shaklee kat cikgu. Then cikgu pun order untuk anaknya yg juga pemain netball sekolah. 😁😁

Saya ada gastrik dan migrain. Selain ESP, oste la jadi penawar gastrik dan migrain saya. Kalau datang migrain teruk, saya ambik 4 biji oste dan pepermint ginger plus then suami kena picit kepala, then tido. InsyaAllah, bila bangun akan berkurang atau hilang terus.

Bersalin anak ke 4 secara czer. Setiap hari saya tak tinggal oste, sebab ada sakit pinggang maybe sebab apidural. Bila menyusu terlalu lama, akan rasa  sakit tu. Tapi dalam beberapa bulan, dah tak ada rasa sakit.. Saya rasa asbab saya amalkan oste. Ada org lain ckp, kalau ambik apidural, anak dah besar pun masih rasa sakit. Macam kawan kat opis ni. Anak 4 tahun masih terasa sakitnya.

Tahu tak, selepas 60hari berpantang, saya terus buat latihan bowling. 😁😁

Alhamdulillah diberikan kesihatan yang baik hingga hari ini.

Memang saya suka sangat dengan Oste ni. Wajib ada kat rumah. Kalau dah nak habis, kena cepat2 order balik.

Itulah sharing shaklee effect dari saya.
-----------

Alhamdulillah, sangat POWER Ostematrik Shaklee, semuanya dengan izin Allah.
Kandungan Ostematrix Bukan Hanya Kalsium

Hebat kan?

Jika anda juga ingin mencuba produk ini, jom hubungi talian di bawah, InshaAllah kami akan membantu anda.
Talian Perhubungan
http://www.wasap.my/+60136978184/

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment