Wednesday 18 July 2018

Vitamin C Sinonim Dengan Kulit Cantik, Bebas Jerawat

Assalamualaikum...

Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

VITAMIN C SINONIM DENGAN KULIT CANTIK, BEBAS JERAWAT
===================================================
Assalamu'alaikum. Maaf lambat atas kesibukan bekerja

Nama Izzaty Hanim M.Mohammad Razif
Umur 23 tahun
Anak buah kepada Puan Nuranita Suri

Saya nak kongsi sedikit tentang *SR Vita C Shaklee*. Saya baru sahaja mengamalkan Vita C nie sebulan yg lepas. Kesan yg saya dapat sepanjang sebulan tu adalah jerawat amat sukar utk tumbuh di muka saya. Sebelum nie setiap kali nk datang period, muka saya akan naik sebiji atau dua biji jerawat nasi. Tetapi sejak saya mengamalkan Vita C Shaklee, jerawat sukar utk tumbuh lagi di muka saya. Sbelum nie saya ada ternampak post acik nita di fb tentang Vita C nie. Dia ada tunjuk testimoni sebelum dan selepas. Masa saya tengok tu, saya bermonolog "Eh betul ke produk nie boleh menghilangkan jerawat dan parut jerawat? Macam tak percaya." Tapi setelah saya cuba, saya telah merasainya sendiri. Parut jerawat saya sebelum nie pown dah hilang. Dan kulit pown sentiasa terasa lembabπŸ˜† alhamdulillah..terima kasih Shaklee πŸ’™πŸ’œ❤πŸ’šπŸ’›

***gambar selepas tu agak kurang ceria sbb tgh tak sihat πŸ˜‚

Izzaty Hanim - Pengguna Shaklee
---------- 
Alhamdulillah... 

Jika anda juga ingin mencuba produk ini, jom hubungi talian di bawah, InshaAllah kami akan membantu anda.
Talian Perhubungan

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

1 comment:

  1. Dovo Stainless Blade - The Titsanium Artisan
    Dovo Stainless Blade This titanium nitride gun coating Blade is a razor samsung galaxy watch 3 titanium that will enhance the blade performance. A micro titanium trim good razor with titanium trim excellent titanium pans craftmanship. This blade contains

    ReplyDelete