Wednesday 18 July 2018

Konsisten Vitamin Kulit, Masalah Parut Kawah di Muka Semakin Pudar

Assalamualaikum...

Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

MASALAH PARUT KAWAH DI MUKA SEMAKIN PUDAR
===========================================
Assalamualaikum 
Salam Jumaat semua 

Hari ni tiba giliran saya utk share Shaklee Effect saya.

Saya Maisarah Muhamad Nisyeri dari Kota Damansara.

Mula amalkan Shaklee range waktu pregnant anak pertama,  ambik set lengkap pregnancy sebab nak kan yang terbaik untuk pregnant yang first. 

Sebab dah ramai yang share shaklee effect ambik set pregnancy. Kali ni saya nak share pasal set yang saya ambik untuk pudarkan parut jerawat di muka ni.

Saya ambik dua ni vita e & vita c. Kesan pengambilan tak lama sebab boleh nampak lepas pengambilan 1botol vita e & vita c. 

Alhamdulillah lepas saya amalkan secara konsisten 2biji vita e & vita c setiap hari selepas makan. Memang nampak perubahannya. 

Parut di muka macam kawah bulan makin pudar sedikit. Sangat-sangat membantu menaikkan semula keyakinan diri.

Saya berhenti pengambilan vita e apabila saya tahu saya mengandung anak kedua. Sebab dia tinggi anti oksidan.

Sepanjang mengandungkan anak kedua saya kembali mengambil semula set mengandung.

Alhamdulillah anak kedua sekarang dah berusia 4bulan. Parut dimuka tak lah hilang 100% tapi memudar sangat-sangat. 

Kena tunggu dulu untuk pengambilan semula secara konsisten suppliment terbaik ni untuk hilangkan parut2 kawah di muka saya.

Maisarah - Pengguna Shaklee
---------- 
Alhamdulillah... 

Jika anda juga ingin mencuba produk ini, jom hubungi talian di bawah, InshaAllah kami akan membantu anda.
Talian Perhubungan

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment