Wednesday 11 July 2018

Konsisten Vitamin C, Hilang Jerawat dan Parut, Kulit Makin Cantik

Assalamualaikum...

Jom ikuti kisah sideline saya yang dikongsikan di dalam group bisnes Whatsapp kami.

KONSISTEN VITAMIN C, KULIT SEMAKIN CANTIK DAN SIHAT
=================================================
 
Assalamualaikum. Sempat lagi kot nak ucap selamat hari raya 😁. 
Saya nurul dari puchong, 31 tahun.Harini saya nak share shaklee effect setelah consumed Vitamin C Plus.  

Dari zaman sekolah lagi kulit saya memang berjerawat,  jerawat yang jenis berpasir. Macam macam produk guna hasil sama saja jerawat still on off. Sampai la berkahwin dan mengandung.  Masa mengandung,  alahan saya teruk di bahagian kulit muka jerawat penuh gatal miang! Jerawat batu bernanah. Stress sangat. 

Saya terus start makan vitamin c plus 4biji sehari consistent, dalam masa sebulan jerawat yg teruk tu semua kecut dan cuma tinggal parut.  Saya teruskan makan 4bji sehari smpai la masuk trimester ke 3,saya perasan jerawat belakang badan semua hilang!  Parut pon makin pudar.  Syukur sangat.  

Jerawat di kulit muka makin berkurangan sampai lah hilang semua parut.  Lama saya makan,  bukan la sekali makan terus cantik 😅 ambil masa juga. Tapi sangat berbaloi.

Nurul - Sebelum dan Selepas berShaklee
---------- 
Alhamdulillah... 

Jika anda juga ingin mencuba produk ini, jom hubungi talian di bawah, InshaAllah kami akan membantu anda.
Talian Perhubungan

Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca sekalian...

No comments:

Post a Comment