Friday 28 August 2015

Tajuk Akhbar Tahyul Awet Muka

Assalamualaikum semua...

Tadi buka-buka je akhbar Harian Metro, terjumpa Tajuk Artikel "Tahyul Awet Muda" seperti di bawah:

Keratan Akhbar Harian Metro Online 28

Macam-macam kes sekarang ni ek. Sanggup cucuk sana sini hanya untuk cantik. Nampak sangatla kan yang rata-rata dari kita semua sukakan dan inginkan kecantikan. Nak muka nampak muda jer, anti kedutan gitu. Walhal sebenarnya sudah berusia. 

Boleh jer kalau nak nampak muda dan anti kedutan. Tapi tak perlulah ambil cucuk-cucuk macam ni. Cucuk-cucuk ni bukan sahaja mahal harganya tapi juga mendatang kemudaratan pada kesihatan.


Meh nak ajak anda semua untuk mengambil suplemen Vitamin C dari Shaklee. Harganya amat berpatutan. Tambahan lagi ianya selamat dan kesannya kalau ambil secara konsisten sungguh menakjubkan. Kalau tak percaya, boleh tanya pengguna-pengguna produk ini.


Tidak perlu takut kerana semua produk keluaran Shaklee adalah 100% dijamin SELAMAT dan HALAL. Berikut adalah antara sebab MENGAPA anda perlu pilih Sustained Release Vita-C Plus
  

Persamaan 1 tablet  Sustained Release Vita-C Plus dengan buah OREN


Ini pula antara kelebihan-kelebihan yang ada pada Sustained Release Vita-C Plus. Jika anda inginkan manfaat-manfaat kesihatan seperti di bawah, jangan tunggu lama-lama, dapatkan Sustained Release Vita-C Plus dengan SEGERA. 

  
PASTIKAN anda tidak ketinggalan peluang untuk mendapatkannya dengan harga promosi.

Hubungi saya di

SMS / Whats App: 013 697 8184

PM di Facebook: Syikin Karim

Email: asyiqin08@gmail.com

Terima kasih kerana sudi membaca.

Salam Kasih Sayang,

Syikin | 013 697 8184 

No comments:

Post a Comment